PROMOCJE: Wybrane publikcje mogą być objęte promocją czasową. Aby skorzystać z promocji, należy podać kod rabatowy na etapie potwierdzania zamówienia w koszyku. Krótka instrukcja dla osób posiadających kod rabatowy na stronie: http://hachettefle.pl/zamowienia-z-kodem-rabatowym
WYSYŁKA: Zamówiony towar wysyłany jest tylko na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub FedEx.
KOSZT DOSTAWY:
0 zł - wysyłka firmą kurierską zamówienia o wartości wyższej niż 150 zł
0 zł - odbiór własny w Księgarni Językowej BOOKLAND w Warszawie (ul. Kredytowa 2)
15 zł - wysyłka firmą kurierską zamówienia do 150 zł
ODBIÓR WŁASNY [Warszawa]: Zamówione książki można odebrać w księgarni językowej BOOKLAND o profilu romańskim w Warszawie po otrzymaniu wiadomości mailowej lub sms o przygotowaniu towaru do odbioru. Rezerwacja jest ważna 7 dni.
Adres: Księgarnia BOOKLAND (daw. OMNIBUS), ul. Kredytowa 2, 00-062 Warszawa
Odbiór jest możliwy od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00, sobota 10:00-14:00. Na miejscu płatność gotówką, kartą płatniczą lub Blikiem.
PRZEDPŁATA: W przypadku wybrania przedpłaty na konto, wpłaty prosimy dokonywać na rachunek bankowy:
Alior Bank 13 2490 0005 0000 4600 5869 5571
Właściciel rachunku: Edu-Książka Sp. z o.o., ul. Kolejowa 15-17 01-217 Warszawie
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia (Hachette zamówienie nr __).
DOSTĘPNOŚĆ TYTUŁÓW: Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie tytuły znajdujące się w naszej ofercie wydawniczej znajdowały się w sprzedaży. W przypadku chwilowego braku dostępności danego tytułu w magazynie, skontaktujemy się z Państwem mailowo w celu ustalenia realizacji częściowego zamówienia lub wstrzymania wysyłki do czasu skompletowania zamówienia.
REKLAMACJE: Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący znajdzie w nim wady fizyczne lub stwierdzi brak bądź nadwyżkę, powinien bezzwłocznie powiadomić o tym Sprzedającego. Jeżeli Kupujący stwierdzi uszkodzenie paczki, powinien w obecności kuriera dokonać oględzin zawartości oraz sporządzić protokół reklamacyjny.
Konsument w przypadku braku rozwiązania reklamacji ma prawo do zwrócenia się do europejskiej platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich tzw. Online Dispute Resolution (ODR) pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/