Wysyłka i reklamacje

  • RABAT: Udzielamy 15% rabatu od ceny katalogowej, z wyjątkiem podręczników wieloletnich i materiałów ćwiczeniowych, które są sprzedawane na stronie w cenie rekomendowanej.
  • PROMOCJE: Wybrane publikcje mogą być objęte promocją czasową. Aby skorzystać z promocji, należy podać kod rabatowy na etapie potwierdzania zamówienia w koszyku. Krótka instrukcja dla osób posiadających kod rabatowy na stronie: http://hachettefle.pl/zamowienia-z-kodem-rabatowym 

  • WYSYŁKA: Zamówiony towar wysyłany jest tylko na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub FedEx.

  • CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Towar wysyłamy w ciągu 1-5 dni roboczych, najczęściej w dniu otrzymania zamówienia, jeżeli zostało złożone do godz. 12:00 lub w kolejnym dniu roboczym.
  • KOSZT DOSTAWY:

     
     
     

 0 zł - wysyłka firmą kurierską zamówienia o wartości wyższej niż 150 zł

 0 zł - odbiór własny w księgarniach Omnibus i Bookland w Warszawie

15 zł - wysyłka firmą kurierską zamówienia do 150 zł

  • ODBIÓR WŁASNY [Warszawa]: Zamówione książki można odebrać w księgarniach Platformy Dystrybucyjnej EDU-Książka po otrzymaniu wiadomości mailowej lub sms o przygotowaniu towaru do odbioru. Rezerwacja jest ważna 7 dni.
    Adres: Księgarnia Omnibus, ul. Kredytowa 2, 00-062 Warszawa

    Odbiór jest możliwy od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 18:00. Na miejscu płatność gotówką lub kartą płatniczą.
  • PRZEDPŁATA: W przypadku wybrania przedpłaty na konto, wpłaty prosimy dokonywać na rachunek bankowy:
    41 1060 0076 0000 3310 0016 5269 
    Platforma Dystrybucyjna Edu-Książka Sp. z o.o. 
    ul. Kolejowa 15-17 01-217 Warszawie 
    (W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia).
    W przypadku braku publikacji na stanie prosimy przed wykonaniem przelewu o kontakt.

  • DOSTĘPNOŚĆ TYTUŁÓW: Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie tytuły znajdujące się w naszej ofercie wydawniczej znajdowały się w sprzedaży. W przypadku chwilowego braku dostępności danego tytułu w magazynie, skontaktujemy się z Państwem mailowo w celu ustalenia realizacji częściowego zamówienia lub wstrzymania wysyłki do czasu skompletowania zamówienia.  

  • REKLAMACJE: Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący znajdzie w nim wady fizyczne lub stwierdzi brak bądź nadwyżkę, powinien bezzwłocznie powiadomić o tym Sprzedającego. Jeżeli Kupujący stwierdzi uszkodzenie paczki, powinien w obecności kuriera dokonać oględzin zawartości oraz sporządzić protokół reklamacyjny.
    Konsument w przypadku braku rozwiązania reklamacji ma prawo do zwrócenia się do europejskiej platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich tzw. Online Dispute Resolution (ODR) pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Newsletter
Polecamy